DKB

De Koffiebrandery geeft ruimte

4C Mediation

Kenmerkend voor een conflict is dat partijen niet goed meer met elkaar kunnen communiceren en daarom niet zelf een oplossing zien van hun conflict. 4C Mediation begeleidt conflictpartijen om de communicatie weer op gang te krijgen. De communicatie zorgt ervoor dat het conflict door de betrokken partijen zelf opgelost kan worden (conflictbeheersing) en door middel van coöperatie (samenwerking) overeenstemming komt over de wijze waarop het conflict opgelost kan worden. Door constructieve afspraken te maken kunnen partijen zich weer richten op een werkbare toekomst. 4 C’s, die centraal staan bij 4C Mediation:

- Conflictbeheersing
- Communicatie
- Coöperatie
- Constructief

4C is ook ‘foresee’ en betekent onder andere ‘verwachten’ of ‘vooruitzien’. De missie van 4C Mediation sluit hierbij aan: het begeleiden van conflictpartijen naar een toekomstgerichte constructieve oplossing van hun conflict. 

4C Mediation is gespecialiseerd in het begeleiden van zakelijke conflicten, arbeidsconflicten en conflicten bij het opstellen van een omgangsregeling of ouderschapsplan. Naast mediation adviseert 4C Mediation teams bij het verbeteren van de samenwerking en coacht individuele medewerkers of teams om conflictvaardiger te worden. Daarnaast begeleidt 4C Mediation organisaties bij het opstellen en uitvoeren van conflictmanagement. Neem contact op voor een gesprek of voor meer informatie.

www.4cmediation.nl
info@4cmediation.nl
073 8225023 / 06 15322810
 

 

 

Contact

Daviottenweg 40 (kaart)
5222 BH  's-Hertogenbosch

T. 073 - 74.70.166 (9.00-17.00)
M. 06 - 53.81.82.44

E. receptie@koffiebrandery.nl